23 Mayıs 2013 Perşembe

ortanca isteyen arkadaşlar için:)



11 yorum:

  1. Daha iki gün önce aldım merakla bekliyorum açmalarını resimdekiler de çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunlar kardeşimin bahçesinde,
      coşmuş durumdalar:)

      Sil
  2. Simdi ortancanin tam zamani, he men bir tane alip balkona koymali:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kadar güzeller ki,
      hep çiçek açsın istiyor insan:)

      Sil
  3. bayılıyorum bu çiçeğe:)

    YanıtlaSil
  4. Ortancaları ben de çok severim. Çok güzeller :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Karşımda saksı içinde 4 gonca var sabah akşam izliyorum. Ama açık havada daha canlı gibi..

    YanıtlaSil
  6. Ve biliyorum ki bunlar benim için... Tekrar teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  7. Bir sürü ortancam var ama bu sene açmadılar daha. Çok severim Cepaynam.

    YanıtlaSil