23 Mayıs 2013 Perşembe

bunlar benim olsun:)



35 yorum:

  1. piknik sepetlerine bittim ben.. :)

    YanıtlaSil
  2. Hasır ve porselen nasıl da uymuş birbirine...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hasırlar da eskitilmiş sanki,
      ya da eskimiş:)

      Sil
  3. piknik sepeti benim olsun lütfen :-)

    YanıtlaSil
  4. Eve o piknik sepetleri beni de öldürdü :)

    YanıtlaSil
  5. Tamam senin olsun da ben de gelip arada seveyim bari :))

    YanıtlaSil
  6. Sizin olsun ben ortanca ile hasır sandalyeyi alayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hasır sandalyeyi al,
      bundan sonraki post senin için:)

      Sil
  7. Paylaşmak güzeldir.
    Benim de olsuuunn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. paylaşmak güzeldir evet,
      paylaşalım:)))

      Sil
  8. Bunlar senin olsun çiçekler benim:))
    Canım benim çok güzeller çok..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vuslatım,son post sana gelsin,
      kendi fotoğraflarım hem:)

      Sil
    2. teşekkür ederimmmmm:))))))))))))

      Sil
  9. En son fotoğraf benim olsun :D

    YanıtlaSil
  10. puantiyeli ne varsa benim olsunnnnnnn

    YanıtlaSil
  11. Cepaynam oyle benim olsun demekle olmaz, paylasalim mi :)))

    YanıtlaSil
  12. Hepsi mi?
    Mor ortancalardan bir dal benim olsun mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sana pembe ortancalar yolladım bak:)

      Sil
  13. hayyyııııırrrrrrrrrrrrr,piknik sepetide,ortancalarda benim olacak nihahahahaha

    YanıtlaSil
  14. harikalar...azcık da ben alayım puantiye tarafından

    YanıtlaSil
  15. ne güzel yorumlar ve cevaplar olmuş :))) çok eğlendim okurken :)))

    YanıtlaSil