19 Eylül 2012 Çarşamba

.....................


fotoğraflar...buradan...

11 yorum:

  1. Temizliğin ve asilliğin semboli beyazın yansıttığı güzellik...

    YanıtlaSil
  2. bAZEN GEZMEKDE GEÇ KALSAMDA SONRA HEPSİNİ GEZİP GOLAŞIYORUM CEP AYNAM.. hARKULADE EVLER, HARKULEDE YAŞAM ALANLARI...BEN SENİN TÜM PAYLAŞIMLARINI BEĞENİYORUM..sEN ZAHMET ETMİŞSİN UĞRAŞMIŞ GÖZÜMÜZÜ ŞENLENDİRMİŞSİN BEN BEĞENMEZMİYİM.. sEVGİLERİMLE.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vuslatcığım,
      sağolasın,
      sevgiler benden:)

      Sil
  3. Şöyle geriye doğru baktım paylaşımlarınıza.Uzak kaldığım günlere inat ve her zamanki gibi hepsi birbirinden güzel.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. aysunberktayozmen19 Eylül 2012 14:13

    Merhaba seçimlerinizi çok beğeniyorum.Hele küçük kır evleri,belki bende kırda yaşadığım için.
    Yaşama kattığınız renkler için Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu güzel yorum için ben çok çok teşekkür ederim:)

      Sil
  5. bayıldım o renkli koltuklara özendim şimdi :)

    YanıtlaSil
  6. güzzzeeelll :)

    YanıtlaSil