19 Eylül 2012 Çarşamba

..bir mutfak..

fotoğraflar...buradan...

11 yorum:

  1. Çok zevklisiniz bunları seçmek de zevk gerektirir hepsini çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  2. Dekorasyon çok ilgimi çekiyor. Artık sizi devamlı takip edeceğim. Ben de sizi beklerim, mutlu olurum. www.yediklerim-yaptiklarim.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Yine en zayıf yerimden vuruldum... Neredeyse oturduğum ev kadar bir mutfak bu. Evrene mesaj vere vere de bir hal oldum ama duyacak sesimi billiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç vurulma!
      marifet sende,mutfakta değil:)

      Sil
  4. oh oh ferah ferah ..ne güzel içim açıldı yine :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Ben burada neler neler pişiririm..Şahane..Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen her mutfakta güzel şeyler yaratırsın:)

      Sil
  6. Sobanın yanındaki odun parçasını hiç beğenmedim :)

    YanıtlaSil