25 Mayıs 2012 Cuma

....


fotoğraflar...buradan...

12 yorum:

  1. Tüm kareler okadar güzel ki hayranlıkla baktım,tekrar tekrar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evcilikciğim,
      senin tarzına çok uygun bir ev:))

      Sil
  2. Bazı yönlerden bizim eve benziyor mu ne ? Gerçek mi buuu???

    YanıtlaSil
  3. sizin eve benziyor bence de:)))
    hele ilk fotoğraf değil mi?

    YanıtlaSil
  4. seninle aynı fikirdeyim altıüstüevkadını,

    sizin verdiğiniz fotolar yüzünden her eve gittiğimde bir yerleri değiştiriyorum ama nafile topyekün değişim lazım ,
    Ben de sanırım o da yakın (Biraz deli bir insan olduğumu söylerler)
    any :)

    YanıtlaSil
  5. hayranım hayran. harika...bakakaldım..Sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  6. gerçekten çok güzel şeyler paylaşıyorsunuz.sayenizde çok güzel siteler keşfettim:))

    YanıtlaSil
  7. Merdiven boşluğuna koyulmuş aynalı konsolu çok sevdim..
    Bir de, banyodaki rengarenk bavulları...
    Bizim buralarda, nerede öyle şirin bavul satılıyor, fikri olan var mı?

    YanıtlaSil