25 Mayıs 2012 Cuma

bir bekar evi...

keyifli geçsin haftasonunuz:)

fotoğraflar...buradan...

11 yorum:

  1. bekar olasım geldi cep aynam. iyi hafta sonları canım benim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vuslatcığım,
      olma bekar sen...sana annelik yakışıyor:)

      Sil
  2. Bizim bekar evimiz boyle degildi valla:)) Bekar insanin bu kadar kadehi olmaz, Su bardagi cay bardagi ne bulursa onunla icerdi sarabi fazla gelen misafir:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kocamanınkarısı...
      öğrenciliğimi hatırlattın bana:)))
      bir de o zamanlar böyle disposabl bardak falan da yoktu...
      çay bardağı ile şarap içerdik,
      su bardağı ile çay içmişliğimizde olurdu:)))
      bu ev...çalışan bekar evi sanırım:P

      Sil
    2. şaka gibi...
      şuan OkanBayülgen'de proğram temasını söylüyor,
      ÖĞRENCİEVİ:)))))))

      Sil
    3. Bende izledim aksam ayni sey geldi aklima telepatik:)

      Valla calisan bekar evimde oldu , sanirim kadehleri ceyiz niyetine koca evine sakladik biz:) haha

      Sil
  3. Bu ne güzei bir bekar evi böyle. Ama hakkını yememek lazım, çok düzenli birisi sanırım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. depresif...
      ben en çok askılığı sevdim bu evde...su borusundan yapılmış...
      ve evet...haklısın,askıların hizaya sokulmuşluğuna bakılırsa,
      düzenlilikten öte bir durum var:)))))

      Sil
  4. Ama bazı bekar evleri gerçekten böyle çok düzenli olabiliyor :) Onca eşya yetmiyor bile :)

    YanıtlaSil
  5. Ikea nın küçük ev düzenlemeleri gibi.
    Bir önceki yazında ki köpeğe de bayıldım.

    hayvansever anne Çiğdem

    YanıtlaSil
  6. Ev çok şirin.
    Bir bekar evinde, öyle şık bardaklar hem de set halinde, tekleme değil ya, alkış tutuyorum sahibine ;)

    YanıtlaSil