12 Mayıs 2015 Salı

105...



2 yorum:

  1. Merhabalar, uzun zamandır bloğunuzu keyifle takip ediyorum. her sabah gelir kahvemi içerken koyduğunuz güzel fotoğraflara bakarım. Sizin sayenizde ev dekorasyonu konusunda bir çok şey öğrendim, koyduğunuz resimlerden ilham alıp evimde değişiklikler yaptım. Fakat iki haftadır düzenli bir şekilde günlük olarak yenilediğiniz bloğunuzu sanki biraz ihmal ettiniz gibi. Evet sizinle tanışmıyorum, evet biraz komik olacak ama ben sizi merak ettim. Acaba bir sıkıntınız mı var? Umarım bu ihmalin nedeni mutlu bir telaşdan bloğa vakit ayıramamanızdır. Sevgiler Güneş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili Güneş...
      blogum hakkında söyledikleriniz ve ilginiz için çok teşekkürler...
      evet...bu ara olağandan yoğun günler yaşıyorum ama bir sıkıntı yok...:)
      sevgiler ...

      Sil