28 Ağustos 2013 Çarşamba

bir ev.........


6 yorum:

  1. Günaydınlar canım,
    Bayıldım ben bu eve....Paylaşımın için teşekkürler, çok güzel fikirler oluştu kafamda....:))
    Sevgilerimi bıraktımmmmm.

    YanıtlaSil
  2. Günaydın Cepaynam,
    Çok çok sevdim bu evi. Paylaşım için teşekkürler ;))
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Günaydın :)
    çok güzel bir ev..kütüphanesi banyosu çocuk odası..
    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil
  4. kaç dakikadır bloğundayım çıkamadım bi türlü sayfadan alamadım gözlerimi bu evden.

    YanıtlaSil
  5. İlk fotoğraflardaki salona ve çocuk odasına bayıldım :) Çok güzel dekore edilmişler, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. çok sevdim ... Paylaşım için teşekkürler.Böyle bol ışıklı beyaz kombinasyonu evlerden daha çok istiyorum :)
    sevgiler.
    www.hayalieren.com

    YanıtlaSil