28 Nisan 2013 Pazar

çiçek..çiçek........


mutlu pazarlar:)

8 yorum:

  1. Sayfanıza geldiğimde içim açılıyor:)
    Paylaşım için teşekkürler canım:)
    Kalplerle duvara tutturulan çiçeklerin görselliğine güzelliğine bayıldım.Bende duvarıma uygulamayı düşünüyorum:))
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. sondan bir önceki resimi tuttum harika

    YanıtlaSil
  3. Bu günler, çok mutlu olduğum ve çok güzel haberleri üstüste aldığım günlerden bazıları:)
    İçim zaten kıpır kıpırdı ama bu fotoğrafları görünce iyice coşkunlaştım Cepaynam.
    Ne kadar güzeller. Sanki yeni yıkanmış, asılmış ve sabun kokan çamaşırların biraz ilerisinde, kahvemi içiyorum gibi. Bu arada yeni asılmış çamaşırların kokusu çok hoşuma gider, güneşle buluştuğunda sıcacık bir his verir, onun için öyle yazdım:)))

    YanıtlaSil
  4. fotoğraflara bakarken içim açıldı vallaha.

    kahve fincanındaki çiçeklere de bayıldım doğrusu.

    YanıtlaSil
  5. En fotojenik varlıklar onlar olmalı. Hem güzeller hem renk renk hem de benim kızlar gibi kıpır kıpır değiller :)
    Pazar geçti ama çook güzel bir hafta senin olsun !

    YanıtlaSil
  6. what a treat! beautiful!
    Emanuela

    YanıtlaSil
  7. Çok güzeller. Çiçekler bir ortamı en iyi şekilde güzelleştiren varlıklar.

    YanıtlaSil