26 Aralık 2012 Çarşamba

yeniyıl yaklaşırken...20.....


14 yorum:

  1. Ben bu sene hic bir hazirlik yapamadim ama senin bu guzel paylasimlarin tum hazirliklarim tamammis gibi hissettirdi bana, simdiden mutlu huzurlu saglikli bur yil dilerim canim, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Eve gidince mum yakıcam sanırım :)

    YanıtlaSil
  3. Bu güzel bloğa her sabah bakıp günaydın diyemesemde müptelası olduğum kesin. şimdide Ankara'nın gri bulutlarla kaplı sabah havasını aldı götürdü güneşi koydu çalışma odama sanki..elmalardan da aldım kaşla göz arası bilesin. sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  4. Yeni yıl için o kadar güzel yayınlar yaptın ki, ilham almamak mümkün değil...

    YanıtlaSil
  5. sıcacık fotoğraflar.. mumlara bayıldım özellikle.. insanın hemen kalkıp evinde bunlar gibi bir şeyler yapası geliyor :)

    Bıraktığınız yorum için çok teşekkür ederim..Sevdiğimiz bir yakınımızdı ve beklenmedik bir kayıp oldu :( Sizler sağolun ve eksik olmayın..

    Bu arada yılbaşı kartlarınız elime ulaştı..O kadar mutlu oldum ki tarif edemem.. Çok büyük hevesle katılmıştım ama malesef böyle üzücü birşey girdi araya :( Çok teşekkür ederim büyük moral oldu bana..

    Yeniyılınız başta sağlık olmak üzere güzelliklerle dolu başlasın ve öylede devam etsin.. Nice mutlu senelere...

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Çok esinlendiğim fotoğraflar Cepaynam, çok işime yarıyor onu söyleyeyim :)

    YanıtlaSil
  7. ❊..(
    ✿.(,)
    ❊|::::|.☆¸.¤ª“˜¨
    ✿|::::|)/¸.¤ª“˜¨˜“¨
    ❊|::¸.¤ª“˜¨¨˜“¨
    ✿%¤ª“˜¨¨ᴳᴼᴼᴰ
    ❊#ª“˜¨ ᴺᴵᴳᴴᵀ﹗

    muy lindos!!
    deseo que hayas pasado una Navidad llena de alegrías
    abrazo
    c@

    YanıtlaSil
  8. Muhteşem fotoğraflar muhteşem..
    Paylaşımın için ve göz ziyafeti için sağolasın..
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Elmalara bayıldım. Hem lezzetli, hem dekoratif :)))))

    YanıtlaSil
  10. Hepsi ayrı güzel . Ne kadar zevkli hazırlanmış. Emegine saglık.

    YanıtlaSil
  11. Düğünüm için fikir alabiliyorum yılbaşı süsleri olsa bile :) süper bir blog her şey ilham veriyor :)

    YanıtlaSil