26 Haziran 2012 Salı

bir mutfak...

fotoğraflar...buradan...


21 yorum:

  1. hayatta en çok değer verdiğim şey klasikleşMEmiş ev eşyasına sahip olmaktır. örneğin bu mutfaktaki gibi lavabonun üzerinde dolap kapaklarıyla başınızın dönmesi gerekirken bir iki rafla sıradanlıktan uzak ve bence muhteşem bir görüntü oluşmuş:) dekorasyon konusunda tecrübe kazanıp kendi evimi tastamam kendi orjinal tasarımlarımla donatmak isterdim; belkide içimdeki gücü keşfedip kendi işimi yapardım :)))sevgiler cepaynası ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mathkece,
      umarım kendi zevkine göre döşediğin,
      çok severek oturduğun bir evin olur:)
      ve umarım...başka evlere de dokunursun zevkinle:))
      sevgiler benden de:)))

      Sil
  2. Bazen bazı evler gerçek dışı gibi görünüyor, ama bu çok gerçek, harika! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nazlı,
      "gerçek dışı"dan kastettiğin şeyi anlıyorum...
      aynı fikirdeyim,bazan o tür evler de yayınladığım halde...
      biraz yaşanmışlık izi istiyoruz evlerde,
      biraz kendimizden birşeyler:))

      Sil
  3. Hem klasik, hem şık, hem sade, hem temiz, çok sevimli bir mutfak.. Hem de ortancalı..
    Benim de mutfağımda bir ortanca var :) Çok önemserim kendilerini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ceylininannesi,
      ortanca her yere yakışıyor...
      mutfağa,
      yatak odasına ,
      balkona:)))

      Sil
  4. Tam benlikkkkk, çok güzel.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. mutfak boyleyse evin kalani nasildir diye dusunuyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A-H,
      hiç bir fikrim yok...
      ama şahane manzaralı,güzel bir verandası vardır:)))

      Sil
  6. Mutfaktaki kemer'e bayıldım.Hep hayalimde bir taş ev var.Ve pencere ve kapılarda böyle kemerler.Harika sın cepaynası:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canancığım,
      çok teşekkürler:)
      umarım ve tüm yüreğimle dilerim ki,
      gönlündeki o taş ev gerçek olur!

      Sil
  7. Çok sıcak ve güzel,sanki Ege de bir mutfak :) çok sevdim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nehircee,
      kesinlikle bizim doğamıza uygun bir mutfak:)

      Sil
  8. Ahşabın verdiği sıcak görüntüyü çok severim,taşla birleşince harika olmuş.Çok beğendim..

    YanıtlaSil
  9. Mutfak dyince bakmadan gecemedim. Akdeniz tarzinda hem güzel hem sade, harika bir mutfak. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nesrin,
      mutfak...biz kadınların vazgeçilemez mekanı değil mi?
      sevgiler benden de:)))

      Sil
  10. bin mutfağı arkasında bırakacak bir mutfak hemde :)
    sıcacık bir atmosfer :)
    sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
  11. Ahh sizin bloga ayak basmaya korkar oldum; taşınma sürecince öyle evler gördüm ki !! Şimdi bu güzel mutfaklar da yaktı içimi en son girdiğim mutfak aklıma gelince.Ama pek de sizin düşündüğünüz gibi arınma olmadı benim için çünkü hiçbirşey atamama kıyamama atakları yaşadım sık sık ...Bakalım kaç koli olacak:))))))

    YanıtlaSil
  12. Sevgili cep aynam bir mutfak değil bu neee mutfak. şahane mutfak. içinden çıkılamayacak mutfak..Sevgiler..

    YanıtlaSil