29 Mayıs 2012 Salı

...

fotoğraflar...buradan...

14 yorum:

  1. Ne kadar aydınlık ne kadar zevkli dekorlar seçmişsin, içim açıldı :)) Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar güzel detaylar var :) yine hayran hayran bakmak kaldı bana :) mutlu haftalar Cepaynası'm.

    YanıtlaSil
  3. Pembe toprak rengi kirlentler ve Pablo Neruda seven bir ev ne guzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demet,
      Pablo Neruda benim de gözümden kaçmadı:)

      Sil
  4. BLOĞUNUZDA ÇOK KEYİFLİ BİR YOLCULUK YAPTIM. CEBİNİZDE BİRİKTİRDİKLERİNİZE BAYILDIM ;) HAYATA ÇOK ZEVKLİ BİR BAKIŞINIZ OLDUĞU AŞİKAR ... BU ZEVKİ PAYLAŞTIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mathkece,
      hoşgeldiniz,ben teşekkür ederiM:)
      her zaman beklerim!

      Sil
  5. Cep aynam profil tanıtma yazına güzelliklerin peşine düşmüş ve her karede zevkini ispatlamış emekli demen gerekir. Çok zevkle seyrediyorum her kareni..Sevgileimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vuslat,
      ne güzel bir yorum bu:)))
      sağolasın ..........

      Sil
  6. Kasenin içerisinde ki mum fikri hoşuma gitti. Fotoğraflara ise her zaman ki gibi bayıldım. Emeğine sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Çok zevkli ayrıntılar var, bayıldım Cepaynam. Koltuklar, çalışma masası çok güzeller..

    YanıtlaSil
  8. Evin dışı Cep Aynası ya, dışı çok güzel. Çatısı ..
    Ne de güzel evler buluyorsun...

    YanıtlaSil