29 Ekim 2010 Cuma

ödül...

sevgili Aynur(küçük hala),
sevgili Ecenurdülger,
sevgili baharkokuları,
sevgili Dicle,
sevgili sakura,
sevgili Nyuu
ve
sevgili edabellaa...
veee...
sevgili içimden geldiği gibi...
blogumu ödüle layık bulduğunuz için,
çok, çok teşekkür ediyorum:)








o kadar çok blog var ki keyifle izlediğim,
15 tanesini ayırmam çok zor...
izlediğim tüm blog arkadaşlarımın bu ödülü hakettiğini düşünüyor,
tümüne sevgilerimi iletiyorum:)))


*
Cumhuriyet Bayramımız Kutlu Olsun.......

6 yorum:

  1. tebrikler ve de Bayramımız kutlu olsun daha nice güzel ve uzun bayramlara...

    YanıtlaSil
  2. minimalist,
    teşekkürler ve dileğine bütün yüreğimle katılıyorum:)
    *
    evatölyesi,
    çok teşekkür ederim:)
    *
    Syrakusa,
    teşekkürler:))

    ve sevgiler........

    YanıtlaSil
  3. önce kutluyorum sonra da teşekkür ediyorum
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Aynur,
    teşekkürler ve sevgiler benden:)

    YanıtlaSil