9 Ocak 2009 Cuma

***



haberleri izlemek eziyet oldu...

daralıyor,

daralıyor,

daralıyorum...


işi deliliğe vurmak tek çare gibi geliyor artık...

ve deliliğe vuruyorum,vurmaya çalışıyorum...


neyse...




bu akşam ilk kez şutarife göre tortellini yaptım...

tarife bir yeşil,yarım kırmızı biber ekledim(soğanlarla soteliyerek)

şahane oldu...


italya'da yediğimden bile güzeldi...


bir yandan tortellini yedim,

bir yandan şarapladım kırmızı kırmızı...




masanın fotoğrafını da çektim ama...

ben fotoğraflayıncaya kadar ucundan yenmişti:))




bir de...

hep digital fotoya karşıydım...

fotoğraf dediğin ele gelmeli derdim ama...

ceple çekilen fotoğraflar tatsız...


digitalfoto almalı bence....

diye düşünüyorum artık...




ardından biraz örgü...

biraz teve...

biraz şiir...




şarap güzel...


hayat güzel...

ben güzel...

lay lay lommmm....





1 yorum:

  1. selam, nihayet yazabildim dimi??
    Canımcıgım, blogunun müdavimi oldum.. Haberler konusunda haklısın... Artık tamamen t.v. hayatımızdan çıkarmamız gerekiyor...Sofra inanılmaz görünüyor.Ayrıca sana ilham gelmesi için dua etmeyi, tekrar tortellini yapmanı ve de tabiki biz çok sevdigin arkadaşlarını da davet etmeyi unutmamanı diliyorum... rumuz : candost

    YanıtlaSil