15 Ağustos 2016 Pazartesi

175....


4 yorum:

  1. Böylesi bir sadeliğin büyüleyici güzelliği karşısında hayran kaldım resmen.
    Paylaşım için teşekkürler :)

    Bu arada çocukların masalsı dünyası sloganıyla yola çıktığım Kids of City isimli sayfama sizi de beklerim. Sevgilerimle,

    http://www.kidsofcity.com

    YanıtlaSil
  2. que hermosa me encanta el jardín alrededor de la casa!

    YanıtlaSil
  3. sanırım bu mutfakta yaşlanabilirim hiç çıkmadan hemde :D ayrıca evin diğer kısımları da müthiş
    bu kaçıncı bayıldığım ev bilmiyorum cepaynam benim beğenilerimden bıkma sakın
    ben yayınlarını zevkle izlemeye devam edeceğim :D
    ama kapamadan bir kez daha bakayım şu mutfağa da öyle gideyim :D

    YanıtlaSil
  4. Cep aynam...ellerinize sağlık hayran hayran tekrar baktım.cok guzel..evdeki eşyaları atasım geldi inan.bu arada çok özledim sizleri...sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil