11 Ağustos 2014 Pazartesi

...


iyi haftalar!

6 yorum:

  1. Herkese mutlu haftalar... Pembe ve yeşil, en sevdiğim kontrasttır. Çok güzel fotoğraflar :)

    YanıtlaSil
  2. Mutlu haftalar benden de.. masa örtüsü ve saksıların renk armonisine bayıldım balkonumda uygulamak içinde arşivime kaydettim. aslında oturma grubumun yastıklarına da çok uyacak tonlar..teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. cep aynam..lunapark gibi ev içim açıldı. rengarenk.....emeğine gözlerine sağlık...bende yemek masa ve sandalyelerin estetiğine baktım , kaldım.. narin kibar....mutlu huzurlu bereketli olsun günlerin ....sevgiler emel.

    YanıtlaSil
  4. İçim açıldı, pembiş pembiş..Çok sevdim Cepaynam..Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  5. Kırmızı banyoyu sevmedim açıkçası ama evdeki renklere bayıldım. Özellikle bahçe ile iç içe olmasına hayran kaldım.

    YanıtlaSil