24 Haziran 2013 Pazartesi

ne şirin detaylar.......


9 yorum:

  1. Çok beğendim, hem de çok.

    YanıtlaSil
  2. Çok beğendim bunlar nerden böyle hepsi ayrı bi güzel.

    YanıtlaSil
  3. These beautiful photos! It 'a dream home .... full of beautiful corners and personal care ... full of inspiration ...
    thanks
    Emanuela
    P.S. I will follow with great pleasure Italy, from Rome.

    YanıtlaSil
  4. Hepsi birbirinden güzel.. Çok sevdim..

    YanıtlaSil
  5. O eskitme beyaz bank var ya ,onu istiyorum ben !!!

    YanıtlaSil
  6. Bu kadar güzel resmi nereden buluyorsunuz? Hepsi birbirinden güzel. Bilgisayarı açar açmaz insanın bakması gereken fotoğraflar. İnsanın içine ferahlık ve huzur veriyor.

    YanıtlaSil
  7. çok sevdiğim şeyler; detaylar...
    detaylarda gezmek dinlendirir beni ;)
    çok güzeller cep aynası.

    YanıtlaSil