18 Mayıs 2013 Cumartesi

yaza hazır bir ev....




10 yorum:

  1. Ay herşey ferah ferah için açıldı tam bir yazlık consept,sade ve şık aynı zamanda şirin ve rahat :)

    YanıtlaSil
  2. Evlerin de elbiseleri olur ya,ben bu evin gardrobuna talibim :)
    Mutlu hafta sonları Cepayna'm!

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle çok hazır, cıvıl cıvıl:)

    YanıtlaSil
  4. Sıkıcı gündem konularından uzaklaşmak istediğimde arka bahçeye kaçar gibi geliyorum sayfana:))yine içim açıldı..huzur buldum renkli bahçende...sevgilerimle, iyi haftasonları dilerim...

    YanıtlaSil
  5. Çiçekler heryere keyif ve huzur getiriyorlar...

    YanıtlaSil
  6. Masaya salıncağa bayıldım, tam yazlık bir ev.

    YanıtlaSil
  7. Değerli blog yöneticisi;
    Web sitenize, facebook sayfanıza ya da youtube videolarınıza yüksek hit istiyorsanız HitLeap hit sitesine ücretsiz üye olun, sitenizi ekleyin. Sitenizin alexa değerlerini de arada bir kontrol edin. Farkı görecek ve şaşıracaksınız. ÜCRETSİZDİR!
    http://tinyurl.com/c4cahl3

    YanıtlaSil
  8. o salıncağa bittim.ay evin herşeyine bittim...muhteşem

    YanıtlaSil
  9. Oh mis gibi valla bayıldımmm :)

    YanıtlaSil