4 Nisan 2013 Perşembe

yılın rengi.......


26 yorum:

  1. Çok hoş... Yeşilin her tonu hem kahverengi ile hem beyaz ile birlikte şık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))
      ben en çok beyaza yakıştırıyorum...

      Sil
  2. Yeşil yatak örtüsüne bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sinem o dantel yatak örtüsüne ben de bayıldım,
      dantel yatak örtüsü için renk seçimi sıradışı...
      sonuç süper:)

      Sil
  3. İçim açıldı sabah sabah...
    harikasınız... ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asıl siz harikasınız:)
      teşekkürler ......

      Sil
  4. Tam da blog yazımd yeşilden bahsetmişken iyi oldu, üzerine yeşil dekorasyon:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gördüm semiciğim senin yeşillerini:)
      saksı içinde minyatür bahçe oluşturulmuş fotoğraflar görmüştüm,
      senin saksın da çok hoş olmuş:)

      Sil
  5. 3. fotoğrafaki şifonyeri çok beğendim, pin ledim. Gittim geldim ona baktım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında bu tür şifonyerlerin mavi eskitilmiş halini çok seviyordum,
      yeşil de çok hoş olmuş gerçekten...
      denenebilir:)

      Sil
  6. harika bende daha yeni bu renk bir tabure boyamıştım...bu konsepte ne kadar çok uyar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin taburelerine bayılıyorum zaten Şehnazcığım:)

      Sil
  7. Ah bu yeşil ah, her tonuyla pek bir güzeldir..

    YanıtlaSil
  8. Yeşilin verdiği ferahlık ayrı bir güzellik katmış mekanlara.
    Her bir mekan çokk güzel:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. yeşil huzur katmış her dekorasyona.bayıldım:)
    bende bloğuma beklerim:)
    http://wishingbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. renk güzel tamam da dekorasyonlar kombinler harikaaa

    YanıtlaSil
  11. bu yılın rengi harika mağazalar yarışıyor etekler hep yeşil:))

    YanıtlaSil
  12. Hepsi ayrı güzel.Ama gri duvarlara yeşil perdeler...tek kelimeyle beni benden aldı.

    YanıtlaSil
  13. gri pek çok renge çok yakışıyor,
    yeşil de bunlardan biri evet:)

    YanıtlaSil
  14. Böle giderse ben evi baştan aşağı yenileyeceğim.........Hepis birbirinden güzel...İYİKi varsınız da iyiki bizde bunları görüyoruz,öğreniyoruz.Teşekkürler

    YanıtlaSil
  15. Ev dekorasyonunda yeşil harika olmuş gerçekten.
    Sadece yemek masasındaki sandalyeleri en az beğendim:)

    YanıtlaSil