25 Şubat 2013 Pazartesi

çok hoş bir ev.......


güzel,
çok güzel geçsin haftanız:)

7 yorum:

  1. Sizinde, evi çok beğendim. Çok hoş detaylarla donanmış.

    YanıtlaSil
  2. İlginç bir ev. Size de iyi haftalar cep aynam:))

    YanıtlaSil
  3. ben en çok objeleri sevdim, prizma, koni...

    YanıtlaSil
  4. gerçekten çok hoş bir ev ..

    YanıtlaSil
  5. Servis masasının üzerindeki aplik çok güzelmiş. Ama favorim son fotoğraf :) .

    YanıtlaSil
  6. su mimar masasi var ya iste o tam benlik bir tanede bana lazim ondan evaynam yaa;))

    YanıtlaSil
  7. İçim daraldığında hemen sitene geliyorum veeee amannnn nasıl bir hafifliyorum sorma:))ben de sevdim bu evi..objeler ve mobilya tasarımları ilginç...bana da çizim yaparken gerekli böyle bir masa...:))teşekkür ettim cepaynası..sevgiler..

    YanıtlaSil