16 Şubat 2013 Cumartesi

...




10 yorum:

  1. 2. fotoğraftaki gibi şeffaf, eski kılıklı lâmbalara, 3. fotoğraftaki gibi eski valizlere bayılıyorum.
    Bu arada, Cep Aynası'nı bu ziyaret ettiğimde tesadüfen bilgisayarımın sesi açıktı. Ne güzel müzik varmış meğer!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne müziği ben merak ettim?

      Sil
    2. Sizin blogu açtığımda fonda çok hoş bir müzik çalıyordu, o. Şimdi siz öyle yazınca, bir daha açtım sesini müzik gitmiş. Belki de sizden önce ziyaret ettiğim blogdan kalmıştı. Olsun, yine de güzeldi...

      Sil
  2. Nerden de bulursunuz böyle mükemmel dekore edilmiş evleri..
    Seve seve takip ediyorum
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir de...
      nerden buluyorsun demişsin ya,
      kalplerin üstüne tıklarsan kaynağa ulaşabilirsin:)

      Sil
  3. Eski valizlerin olduğu kısım çok hoşuma gitti.Hele duvarda fotoğraflardan oluşturulan konsepte bayıldım.Evimin bir duvarını aile fotoğraflarıyla süslemek istiyordum.Güzel bir örnek oldu.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Pazar sabahı nasıl güzel geldii eline sağlık :)

    Sibel

    YanıtlaSil
  5. Mutfağa bayıldım ve de o dev masaya.Tam benlik:)

    YanıtlaSil