11 Aralık 2012 Salı

yeniyıla hazır evlerden.......


8 yorum:

  1. bu evler gerçek değil di mi? photoshop , tablo falandır olsa olsa.

    YanıtlaSil
  2. muhteşemmmmm :)

    YanıtlaSil
  3. güzel ama ben kırmzıının girmediği yılbaşlarını sevmiyorum bu evde de hiç yok ama yinede zarif ve şık:)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Aynaların en yeni yıla hazırlananı; çok güzeller yahu:))
    Nasıl da sıcacık. Koltuk kenarındaki o küçük battaniyeleri bende kullanırım. Her an üstüne almak için çok güzel. Fikri bile huzur verici.
    Sevgiler sana Cepayna'm...

    YanıtlaSil
  5. Harika renkleri olan, huzur veren bir ev.

    YanıtlaSil
  6. Çok beğendim. En azından yeni yıla girebilseydim böyle bir evde:)Manzarası da harika.

    YanıtlaSil
  7. Çok pastel bir ev bayıldım cep aynam..
    Ha bu arada şu kartpostal etkinliği nasıldı ki?...
    Sevgilerimle canım.

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel, soft renkler, bir buket lavanta gönderesim geldi bu eve:))

    YanıtlaSil