6 Kasım 2012 Salı

gri...li.......


13 yorum:

  1. Hepsi çok güzel de banyoya bayıldım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. banyodaki rafları ben de sevdim:)

      Sil
  2. Ne kadar modern ve aydınlık bir ev...Keşke benim olsa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım çok daha iyileri senin olur:)

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim. Sevgiler...

      Sil
  3. BAYILIYORUM PAYLAŞTIĞINIZ GÖRSELLERE...EMEĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler bu güzel yorum için:))

      Sil
  4. Aradigim mutfak masasi bu resimlerde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi bir usta bulursan yaptırabilirsin:)

      Sil
  5. Cooooook güzeller yine. Balkona birde banyodaki raflara bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. banyo raflarını ben de çok sevdim:))

      Sil