16 Ekim 2012 Salı

...kasnaktakiler....



fotoğraflar..buradan..

20 yorum:

  1. Benim için zülfi yare dokunuş olmuş bu yayın!
    Çok şeker ve güzeller ; tüm paylaşımlarınız gibi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşkürler nurdancığım bu güzel yorum için:)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. hiç sorma böyle bakınca ben bile iştahlanıyorum
      ama....
      tembelliğim ağır basıyor:)))

      Sil
  3. Matruşka sen ne kadar güzelsin öyle
    Cep aynası sen de süpersin nerden buluyorsun bunları böyle
    Ben kaç gündür aratıyorum google amca çıkartmıyor şöyle şeyleri karşıma :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nerden buluyorsun soruma cevabını burdan şeysine tıklamak sureti ile buldum :))
      Benim neden aklıma gelmiyor etsy ya da pinterst falan
      ben google da takılı kalmışım :))
      Sayende süper şeyler buldum tam istediğim gibi :))

      Sil
    2. teşekkürlerrr,
      süper olan sizlersiniz:)
      tam istediğin gibi haa,
      işte buna çok sevindim:)))

      Sil
  4. Kasnaklar harika ama ilk kasnağa bayıldım ;)
    A harfi olan herşeyi çooook seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A harfi benim için de özel,
      hem soyadımın baş harfi,
      hem de eşimin adının:)))

      Sil
  5. Bayiliyorum su kasnak olayina! Super ornekler paylasmissin tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  6. Çoook güzeller bayıldım hepsine :)

    YanıtlaSil
  7. Hepsi de ayrı ayrı çok güzeller :) Etamin çok yapıyorum ama bilemedim şimdi bunları becerebilir miyim, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  8. ama ben bu kasnaktakilere nasıl bayıldım anlatamam ... bunlardan benimde olmalı dedim ve diyorum ;) seviyorum sizi ;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler yorum için:))))
      ben de sizleri çok seviyorum......
      bunlar yapılabilecek şeyler bence:)

      Sil
  9. Ay bunlar çok güzeller amaaaaa :))) bi de şemaları olsa valla hemen başlarım. Öyle bir heyecanlandım ki :D

    YanıtlaSil