3 Ekim 2012 Çarşamba

...gül gibi.......


fotoğraflar...elmueble...

24 yorum:

  1. Ayy cok degil boyle bir evim olsun yaaa// Coook guzel..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olsun olsun,
      hatta çok daha güzeli olsun:)

      Sil
  2. Bu evin her yerine bayildim.(Fadiş)

    YanıtlaSil
  3. Havuzlu fotoğrafa bittim bende.Daldım gittim hatta.Böyle bir evim olsa gül kokulu ..

    YanıtlaSil
  4. Havuzu olmasa da olur ama bir gün buna benzer bahçe içinde müstakil bir evim olacak.Paylaşım harika.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım çok daha güzeli olur canancığım:)

      Sil
  5. Bu nasıl bir güzellik !!! Bayıldım yine ama yaaa :)

    YanıtlaSil
  6. ahşabın sıcaklığı bir evi herzaman huzurlu kılıyor galiba , birde böyle bahçe eklenince :D

    YanıtlaSil
  7. Ayy içim aktı bu bahçeli eve..bayıldımmm! Şu güzelim İstanbul'u mahfeden çarpık yapılanma ve trafik keşmekeşliği içinde, beton yığınlarının arasında bunaldım resmen...iyi geldi ruhuma bu cıvıl cıvıl foto.lar...güneşli bir gün dilerim..
    sevgilerimleeeeee....))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güneşli ve sıcaktı günüm esmir sağolasın:)
      çarpık kentleşme deme,
      her yer aynı ne yazık ki!

      Sil
  8. Ay şimdi o evde olsam ya beeenn :)

    http://craftanddecorate.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. Bahçeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.....Öldüm bittim bayıldımmmm.

    YanıtlaSil
  10. Off anam .
    Hele de o asma mıdır? hayme midir nedir? o foto bitirdi beni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nilhan,
      akşam üzeri o taşlar yıkanır hani,
      serin serin akşam yemeği yenmek üzere:)))

      Sil
  11. ne zaman uğrasam içim açılıyor..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hep gel,
      her zaman gel...
      "açık iç" iyidir CWRMim:)))

      Sil
  12. bayılıyorumm postlarına :))

    sibel

    YanıtlaSil