17 Ekim 2012 Çarşamba

...bir stilist...bir çok detay...



fotoğraflar...lucyina.com...

16 yorum:

  1. uyumlu renklerı bır arada kullanılması , kombınasyonlar çok hoş.
    mavi berjerli fotoyu beğendiö

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. profesyonel bir elden çıktığı belli:)

      Sil
  2. nasılda hoş detaylar ... hepsini çoook sevdim ;)

    YanıtlaSil
  3. Bakmakla Görmek arasındaki fark ortada... Yine Çok güzel...

    YanıtlaSil
  4. DETAYLARDA KAYBOLMAK BU OLSA GEREK!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet şanslı meyra....
      kazandığın ödül için,
      senin adına çok sevindim:)

      Sil
  5. bu fotoraflarin goruntuleri ve açilari o kadar hoski, nerdeyse her biri naturmort tuallerinde yer alabilirler !!! hele iki tanesi varki, biran once, model ollarak alip cizmeyi dusunuyorum bile ben evaynacim ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)
      bak şimdi merak ettim,
      hangi ikisi acaba?

      Sil
  6. izlerken mutluluktan uctum sanki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de bu yorumla çok mutlu oldum:)

      Sil
  7. Zevkli olabilmek apayrı birşey çok şirin herşey..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet.
      bize de hayran hayran bakmak kalıyor:)

      Sil
  8. o mavi çiçekli halıyı hemen istiyorum buraya Sebastian kap getir bakiim çabuk

    YanıtlaSil
  9. mavi koltukk çokk rahat gözüküyor gel otur diyor resmen=)

    esra betül

    YanıtlaSil