12 Eylül 2012 Çarşamba

*****


fotoğraflar...buradan...

7 yorum:

  1. Camdan dışarı bakıldığında kablolar gözüküyor, burası kesin Türkiye dedim ama diil dimi.

    Harkulade.
    Yine yapmışsın yapacağını.

    Hayran anne Çiğdem

    YanıtlaSil
  2. Eklektik dokunuşlar hoş oluyor ama fazlası boğuyor sanki.Burası sanırım bir pansiyon.Bulunduğu coğrafya da güzel.Yemek salonunu çok sevdim.Tşkr.

    YanıtlaSil
  3. BAYIIIIIIIIILDIIIIIIIIIIIIIIIIM
    PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜRLER.

    YanıtlaSil
  4. Sedire ve duvarda asılı tabaklara bayıldım.Bir arkadaşımda fincan koleksiyonunu asmıştı süperdi :)) sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. kır çiçeklerinin ahşap üzeri sunumuna bayıldım ;) çok orjinal geldi bana :) seviyorum ;)))

    YanıtlaSil
  6. Ev harika am bitki örtüsü dahada harika. Vazo olasım geldi:))

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel:)
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil