13 Temmuz 2012 Cuma

pembe..li........


fotoğraflar...buradan...

18 yorum:

  1. mutfağa bittim çok şık durmuş
    avize bizim türk mutfaklarına uygun değil ama

    YanıtlaSil
  2. ah ben bu evi çok sevdim, renkler aksesuarlar şahane.
    ellerine sağlık ^-^

    YanıtlaSil
  3. Mutfaktaki fayans olduğunu düşündüğüm desene bayıldım. çok şık olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilhan-
      sanırım duvar kağıdı...
      ve gerçekten çok hoş olmuş:)

      Sil
  4. ev çok güzel ama en çok pembe pufa bittim..:))

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. nohutcuğum,
      bizim gelenksel sinilerimiz bu biçimde kullanılabilir,
      Fas stilinde çokça var bu sehpalardan...
      bir de buradan iyi tatiller dileyim sana:)

      Sil
  6. MUTFAK FONU ÇOK CIVIL CIVIL VE SON KAREDE TEZGAHTAKİ LALELER... SÜPER HOŞ.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vuslat,
      ve tabiiki,
      masadakiler de:))

      Sil
  7. evde en çok vakit geçirilen yaşam alanları... her ayrıntısı çok güzel... huzur verici,sade ve neşeli bir bütünlük...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mathkece,
      sende bütünü sevdin anladığım kadarıyla:)

      Sil
  8. Her şeyiyle çok hoş ama avizeye bittim ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslı,
      İKEA'da beznerleri var,
      ama sen o avizeyi yaparsın bence:)

      Sil
  9. İçim açıldı. ben de mi eve biraz pembe serpiştirsem acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lila,

      neden olmasın?
      aksesuarlarda kullanabilirsin:)

      Sil