19 Temmuz 2012 Perşembe

mavi...li


fotoğraflar...buradan...

9 yorum:

  1. yazlık evimizi dekore etmeye çalışıyoruz ve paylaştığınız herşey yeni bir detay daha eklememize sebep oluyor evimize :) paylaşmaya devam lütfen :)

    YanıtlaSil
  2. Hayalini kurduğum ev paylaşım için teşekkürler.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. mavi beyaz çok güzel bir ev..helede evin dış görünüşüne bayıldım çok şirin ..

    YanıtlaSil
  4. Eskitmeler, ferahlık veren mavi beyazın uyumu bakarken hissedilen huzur çok güzel gerçekten ...

    YanıtlaSil
  5. Mavi ve beyaz, yazlık evlere olağanüstü yakışan renkler. Böyle abartısız, bir o kadar da doğal dokularla bezeli evlere bayılıyorum. Çok iyi fikirler veriyor bana.O enfes ortancalar buranın sıcağına dayanamıyor ne yazık ki. Neyse ki bizim de zakkumlarımız var.

    YanıtlaSil
  6. bu bloga bayılıyorum tekrar tekrar bakıyorum fotolara. teşekkürler içime bi mutluluk geldi resmen:)

    YanıtlaSil
  7. Harika Cepaynam, Mavi zaten favorimdir ve evlere inanılmaz bir ferahlık ve sakinlik veriyor bence.

    YanıtlaSil
  8. şu akdeniz mavisi ve beyaz ne kadar da uyumlu değil mi? biz diyoruz ki izmir'de de bir yasa çıksın bütün evler beyaza boyansın ve çerçeveler bu maviye. bi de begonviller dikilsin evlerin önüne. o iğrenç varoşluk ortadan kalkacak eminiz!!

    YanıtlaSil
  9. Köy evi gibi değil mi, ama şipşirin...

    YanıtlaSil