17 Haziran 2012 Pazar

güzel bir mutfak...

fotoğraflar...buradan...


16 yorum:

  1. Böyle bir mutfakta bir kadının kötü yemek yapma şansı hiç yok bence!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nurdan...
      :)))bu mutfağı kullananın severek çalışacağı kesin....

      Sil
  2. Ne kadar iç açıcı ve ferah ben de istiyoruuuuuuum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım çok daha güzeli senin olur handan....

      Sil
  3. kesinlikle mutfagımın heryerini beyaz olarak değiştirmek istiyorummm..ne kadar ferah duuryo..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevil,
      evet,beyaz ferah kılıyor her yeri:)

      Sil
  4. ben en cok ocaga bayıldım. Kocaman bir ocak istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iremmiss,
      Allah gönlüne göre versin!

      Sil
  5. Geniş pencereleri olan mutfaklara bayılıyorumm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslı,
      hele de evye pencere önündeyse:)

      Sil
  6. Gercekten cok ama cok guzel.Sahibini kiskandim:)
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. papatya,
      kıskanılmayacak gibi değil ki:))

      Sil
  7. Yok buna mutfak denmez. Yok yok kesinlikle..

    YanıtlaSil