9 Mayıs 2012 Çarşamba

güzel...ev...........


fotoğraflar...buradan...

7 yorum:

  1. Plantsplus - All store locations, opening times, special offers, directions and more information about Plantsplus.

    Plantsplus Garden Centres

    YanıtlaSil
  2. Sade, modern, kullanışlı.. Her ayrıntısına bayıldım. Benim evim olsun isterdim. :)

    YanıtlaSil
  3. CEP AYNAM GÜNAYDIN. DUVAR KAĞIDI ÇOK ZARİF. VE SALON SADE. PENCEREDEN GÖRÜNEN YEŞİLLİK İNSANI CEZBEDİYOR. gÖRÜŞMEK ÜZERE ARKADAŞIM. sEVGİYLE KAL..

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Cep aynası hergün başka bir zevkli ev resmi ile şunda da fena yaşanmaz hani ,şu da güzel , o da sevimli , bu da güzel kullanışlı , her birine aşık aşık gezdiğim fotolarınıza bakıp bir karara vardım , her gün bir tanesinde yaşasak ,yaşayamasak bile hayal kursak ,hayal güzeldir insanı dinç tutar , siz de müthiş katkıda bulunuyorsunuz ...
    sevgilerimle, ( Bu arada hergün yorum yapmıyorum ama her gün sizi izliyorum)
    any :)

    YanıtlaSil
  5. Bayılıyorum bu resimlere, evlere :) hayal dünyam genişledi sayende :)

    YanıtlaSil
  6. HAYALİMDEKİ EV DUŞ İÇİNDEKİ DETAY VE HALIYA BİTTİ TARZI SÜPER

    YanıtlaSil
  7. Salondaki hali ve banyodaki fayans cok guzel

    YanıtlaSil