30 Mayıs 2012 Çarşamba

.....

fotoğraflar...buradan...

12 yorum:

  1. cok hos cok sade ve huzur verıcı

    YanıtlaSil
  2. Çok güzelmiş. Sanki bizden bir ev gibi: =)

    YanıtlaSil
  3. bu ev benim olabilir mi? isteyenin bir yüzü :P

    YanıtlaSil
  4. sade ve şık.
    ne güzel..

    YanıtlaSil
  5. Çok hoş, beyazın hakimiyetini bende çok severim.. hatta evimin bir bölümü beyaz ama temizlemesi ve koruması gerçekten çok zor :)

    YanıtlaSil
  6. huzur dolu bir ev ve tertemiz benmbeyaz küçük renklerle şenlenmiş. Çok güzel canım benim..

    YanıtlaSil
  7. şimdi hemen buraya gelecekti kocamı koydum bile, yemek yedik, bahçede çay içtik, şimdi yatak odasına geçicez

    YanıtlaSil
  8. Beğenmedim işte.
    Hem şöminenin içine de vazo koymuşlar.
    Olmazzzzz..

    Arşivine sağlık.
    Zor beğenen anne Çiğdem

    YanıtlaSil
  9. Gerçekten çok güzel, yatak örtüsüne bayıldım ayrıca :)

    YanıtlaSil
  10. Sadece Bahçesi..
    Kendine ait minicik bir yeşil alan, küçük bir masa, ikide sandalye.. Yeter...

    YanıtlaSil
  11. Sanırım bu evi çok çok sevdim :) Ne cici paylaşımlar öyle sevgili cep aynası..
    Çok çok sevgiler..
    deryaninbplani.blogspot.com

    YanıtlaSil