14 Mayıs 2012 Pazartesi

...


fotoğraflar...buradan...

9 yorum:

  1. Çok güzeller özellikle defterleri çok sevdim paylaşım için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  2. Defterlere, yastıklara bayıldım :)

    YanıtlaSil
  3. Adorei este espaço porque gosto muito de decoração e aqui, encontrei pequenos pormenores que fazem toda a diferença e conferem a tudo, uma certa elegância.
    Vou seguir-te com muito prazer.
    beijo
    Graça

    YanıtlaSil
  4. Ben porselenlere bayıldım.

    YanıtlaSil
  5. Allah'ım bu pastel güzellik beni benden aldı ! Yastıklar ,porselenler ve diğerleri. Ben de istiyorum aynılarından !

    YanıtlaSil
  6. Bütün pasteller çok güzeller, her mevsim evim olsa, bu ev benim ilkbahar evim olurdu :)

    YanıtlaSil
  7. Hepsi harika renklerin yumuşaklığı çok güzel..içim açıldı :)

    YanıtlaSil
  8. Pastel renklerin tekstilde ya da seramikte nerede olursa olsun romantizmi yansıtıığını bu postta bir kez daha hissettim.
    Mini not defterlerinde gönlüm kaldı :)

    YanıtlaSil