29 Nisan 2012 Pazar

***


fotoğraflar...buradan...

10 yorum:

  1. Ya bu detaylar aklımı başımdan alıyo, bayılıyorum bu uyuma..

    YanıtlaSil
  2. Hepsi harika canım. Tam yaz havası. Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. çiçeğe bayıldım, çok güzeller :)

    YanıtlaSil
  4. Şu yumurta sepeti gibi sepetler oluyor ya onlardan bir bulsam. Baktım web sitelerine tam istedğim gibi sepet var ama içindeki kapı tokmaklarını satıyorlar sepeti satmıyorlar:(

    YanıtlaSil
  5. Mavi beyaz çok hoş görünüyor :)

    YanıtlaSil
  6. Al benden de o kadar. Tıpkı Aslı gibi aklımı başımdan alıyor bu kombinler. :)

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Yanlış yazdım da ondan sildim :)
    Hangi tonu olursa olsun, mavi vazolara pastel renklerdeki çiçekleri çok yakıştırdığımı yazacaktım..

    YanıtlaSil
  9. Sandalyeli olan süper gerçekten. Huzur verici bir havası var hepsinin. Sevgiler..

    YanıtlaSil