12 Mart 2012 Pazartesi

rengarenk.....

♥♥♥

23 yorum:

  1. harika bayıldım.........

    YanıtlaSil
  2. ooofff gerçekten de rengarek ve cıvıl cıvıl... O koltuğun koluna atılmış pembeli örgü battaniyeyi, mutfak masası ile sandalyelerini ve bahçedeki herşeyi pek bi sevdim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. renkler sevilmeyecek gibi değil nohutcuğum,
      sandalyelerin farklı renklerini özellikle sevdim ben:)

      Sil
  3. Ev de guzel de, ben sondan ikinci resimdeki renkli kolyeyi cok sevdim.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ipek....
      dönüp geri,
      baktım biliyor musun:)))

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. gri,yağmurlu havada
      renkler hepimizin hoşuna gitti şehnazcığım:)

      Sil
  5. cepaynasi, uzun zamandir bloguna ugramamistim ,biraz gezeyim gozum gonlum acilsin diye, birde neye raslayim : o sirin evcilik evine !...daha fazla bilgi için oraya birakmis oldugum yoruma bak istersen ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eda...
      okudum,okudum...
      cevabıma bak:)))

      Sil
  6. hayalimdeki evler işte:) mükemmel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pembem,
      umarım hayalin gerçekleşir:)

      Sil
  7. her postunda benim dekorasyon anlayışım değişiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. syhn,
      inanır mısın benimde....
      zaten maymun iştahlıydım,
      büsbütün zıvanadan çıktım:)))

      Sil
  8. Nedense hep ayrıntıların güzelliğine takılıp kalıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslı...
      ayrıntılar...hayatı,her şeyi güzelleştiren ayrıntılar:)))

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. depresif,
      canın sağolsun:))
      alabilirsin:P

      Sil
  10. sandalyelerle koltuğa bayıldım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakteri,
      çağla yeşili kadife koltuk....değil mi:)))

      Sil
  11. Pastel tonlar çok güzel kullanılmış bahar gibi bir ev :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ikizannesi,
      özledik baharı,özledik...
      geceden beri yağmur yağıyor,boz bulanık bir hava...
      ve bu renkler iyi geliyor insana:)))

      Sil
  12. Detaylar o kadar güzel ki neye bakacağımı şaşırdım. Gözlerim bayram etti resmen. Dur bi daha bakayım en iyisi ;)

    YanıtlaSil