22 Şubat 2012 Çarşamba

yazlık gibi...



♥♥♥

14 yorum:

  1. yinee bayıldım...:) eline sağlık..

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle yazlık:)

    Duvardaki baykuşa bayıldım
    Bakışları çok hoş

    YanıtlaSil
  3. aynacımmmm bayıldım ben bu eve yaaaa hele o panjur detayına bittim,yatak çerçeve tülü ayrı mükemmel......a birde salondaki o dev lambader dikkatimi en çok çekenler:))

    YanıtlaSil
  4. ayyy kızlar bu evden ALLAH bizlere de nasip etsinnnn.(aminnnn) paylaşımın için teşekkür ederim bana da beklerimmm

    YanıtlaSil
  5. Wow beautiful!!!
    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil
  6. bakmaya doyamadım içim nasıl açıldı :))

    YanıtlaSil
  7. Bu ev gerçekten içimi açtı. Azalan enerjimi tamamladı sanki. Teşekkürler aynacım. :)

    YanıtlaSil
  8. amaan zor temizlenir bu evler yaa :P

    YanıtlaSil
  9. Yaz-kış ben bu evde her daim yaşarım:))))

    YanıtlaSil
  10. Harika, hele yatak odasına bayıldım..

    YanıtlaSil
  11. Ohhhh... biraz içim açıldı :)
    Hani hala dışarıda bir metre kar varken bu manzaralar ....
    Ama artık blog sayfana da kar yağmasın nooolu, gördükçe içim daralıyoooooo :(

    YanıtlaSil
  12. Ahşap, beyaz, hasır ve mavi tonları... Bir de bir kaç metre ötede altın kumsalıyla deniz. Burnuma yosun kokusu, kulağıma dalgaların sesi geliyor şimdi...

    YanıtlaSil
  13. süperrrr bir ev buuu :)

    YanıtlaSil