20 Şubat 2012 Pazartesi

minik...ev...


♥♥♥

12 yorum:

  1. hafif külüstür ama çok iç açıcı dekore edilmiş:) tarzı olan bir ev

    YanıtlaSil
  2. Bayildmm ne kadar ic aciciii..

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Ben büyük kalırım, ama şiirleri bilemem...

    YanıtlaSil
  4. Küçük ama çok güzel, çok sevdim. Büyük evleri sevemiyorum, ısınamıyorum zaten..

    YanıtlaSil
  5. o kanepenin desenine ölüyorum ben yaaa

    YanıtlaSil
  6. Yok, ben bu eve sığamam... Sığsam da hayatım o minik balkonda geçer :)

    YanıtlaSil
  7. Yok bu evde insan iş yaparken yorulmaz . Şöyle tıkış tıkış olacak ki akşama canın çıkmış bir vaziyette sızacaksın :) Senin bu küçük, sade evlerin benim aklımı çeliyor haberin olsun. Kocaya ''evi sadeleştirelim '' deyip duruyorum.

    YanıtlaSil