26 Şubat 2012 Pazar

keyif...

....dediğin,
bu olmalı:))


♥♥♥

8 yorum:

  1. ben senin bu keyiflerini çok seviyorum canım..

    YanıtlaSil
  2. bu benim ikinci dönem fotograf bilgisi final ödevim :(((((((

    YanıtlaSil
  3. Nası severim salıncakları özendim şimdi :-)

    YanıtlaSil
  4. Salıncak çok hoşuma gider. İşyerinin yakınında çocuk parkı var. Bazen öğle aralarında gider sallanırım. Kazık kadar adamın salıncağa binmesi komik belki ama başkalarını pek takmadığım için umursamıyorum. Ama arkadaşlarım benden utandıklarını söylüyorlar :)))

    YanıtlaSil
  5. En son bindigimde, takılmıştı, tam yarım saat dönüp durduk. Mide bulantısından ne yapacagımı şaşırmıştım. Bir dahada tövbe ettim, benim için keyif degil valla :(

    YanıtlaSil
  6. şehnazcığım,
    sağolasın:)
    *
    ginger,
    zor bir ödev!
    bu fotoğraf da ünlü bir fotoğrafçıya ait...
    sana kolay gelsin:)
    *
    kedi,
    evet...uçmak duygusu verir:)
    yine de kuş olmayı tercih ederdim:P
    *

    pillim,
    salıncak özlenmez mi?...uzun süredir binmedim ben de...
    *
    depresif,
    utanılacak en son şey salıncağa binmek bence...boş ver onları,sen içindeki çocuğu dinle:)
    *
    aslı...
    çok haklısın senin için kötü çağrışımlar yapmıştır bu fotoğraf...
    luna park ta iki bekçinin çalıştırıp dönme dolaba bindiklerini,sabaha kadar dönüp hastanelik olduklarını duymuştum:(
    gerçek mi,rivayet mi bilmiyorum ama...cidden kötü durum!


    sevgiler hepinize.....

    YanıtlaSil
  7. anaamm,başım döndüüüü :)) ama gerçekten insanın bütün negatifliğini alır bu...

    YanıtlaSil