15 Şubat 2012 Çarşamba

güzel ışıklı bir ev...

Resim Ekle ♥♥♥
fotoğraflar...esny...
.
.

18 yorum:

  1. üff bu evse bizimkiler ne? Yok bizimkiler evse, bu ne? şahaneymiş!

    YanıtlaSil
  2. Mükemmel ve ötesi.Tekrar teşekkürler gönlümüzü ferahlattığınız için.İnci

    YanıtlaSil
  3. çok çok güzel.çoook güzel.

    YanıtlaSil
  4. yine soft renklerin ahengi...;) bayıldımmmmmmmm

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. bu kadar büyük değil ama bu kadar beyaz bir evim var ne mutlu bana...

    YanıtlaSil
  7. çok beğendim, ne ferah, huzurlu...

    YanıtlaSil
  8. Bu evlerin pencerelerine, yer döşemelerine, geniş kapılarına, mutfaklarına ve balkonlarına bayılıyorum, hemen hemen hepsinin küçücük de olsa balkonu var...
    Ayrıca şu yatak odasındaki camın önündeki dikiş makinasını da istiyorum.
    Bu ev bana birazcık fazla lüks ama benim olsa sadece banyoyu değiştirirdim sanırım...

    YanıtlaSil
  9. bayıldım ... çok hoş :)

    YanıtlaSil
  10. Çok güzell açık renkleri çok seviyorum . özellikle mobilyam açık renkte olmalı :)

    YanıtlaSil
  11. İşin sırrı açık renklerde galiba. Ahşabın sıcaklığı ile birleşince daha da güzel oluyor.

    YanıtlaSil
  12. çok beğendim kesinlikle çok tarzıolan bir ev..ve en önemlisi benim için beyaz....sevgiler

    YanıtlaSil
  13. ooof bayyıldım. yatak odamda, aynı detayları kullanacağım:))

    YanıtlaSil
  14. Beyaz evleri çok seviyorum ama yinede bir renk atılsaydı diye düşünüyorum, çok hoş olurdu..

    YanıtlaSil
  15. oturma gurubu tam sevdiğim gibi...alfabeli yastıklar,,doğal tonlar...çok hoş..

    YanıtlaSil
  16. insanın içini aydınlatan çok hoş bir ev..hayran kaldım..teşekkürler sevgili cepaynası..

    YanıtlaSil
  17. oooh ne kadar huzur dolu :))

    YanıtlaSil