26 Şubat 2012 Pazar

bahar gelmiş gibi...



♥♥♥

8 yorum:

  1. Vallahi icim açıldı....bu gun Ankara da sicakti ......3. Karedeki fanusa bayıldım bende de kapaklı cam fanus hastalığı var tatlım ya;)bunun sekli cok güzelmiş;)bu arada çekilişime beklerim;)

    YanıtlaSil
  2. Bayıldım hepsine. Ama o siyah beyaz yemek odası yok mu...? Benim gibi siyah çılgını biri için nasıl da çekici bir bilseniz. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Nereye gelmis bilmiyorum ama guzel gelmis. Ve tum odalara gelmis...
    Harika ...

    YanıtlaSil
  4. Baharda gelmiş yazda insanın coşası geliyor sonra dur daha var diyorsun. Teşekkürler İnci

    YanıtlaSil
  5. Ah ah baharı o kadar özledimki, penbeli oturma odasına bittim, bayıldım, öldüm:))

    YanıtlaSil
  6. beni o havuza atın ve uzuuuun bir süre de almayın :) çok şahane bir ev valla,içim açıldı

    YanıtlaSil
  7. Merhaba blogunuzu severek takip ediyorum.Yaz aylarında 3 yaşındaki kızım için uçuş uçuş pembe perdelerin olduğu beyaz mobilyaların tercih edildiği bir oda yapmayı düşünüyorum.Bunun için sizden blogunuzda kız çocuk odaları için dekorasyon fikirleri vermenizi isteyeceğim.Sevgiler...

    YanıtlaSil