10 Şubat 2012 Cuma

40 m2...

♥♥♥
fotoğraflar...buradan...
.
.

7 yorum:

  1. Tam kullanım alanı diye buna denir.. :)

    YanıtlaSil
  2. Nasıl da değerlendirilmiş değil mi her santimi? Aynalarla illüzyon yapılmış,mekan daha büyük gösterilmiş. Vallahi ben razıyım küçük eve,küçük ev daha az ısınma gideri,temizlik gideri demek. Kısaca kendine daha çok zaman kalması demek ama kızlarla sığamam ki:) Ben daha iyiyim ama tam düzelemedim ,çabalıyorum çünkü evde kalmaktan çok sıkıldım. Sana güzel bir hafta sonu dilerim Cepayna'm!

    YanıtlaSil
  3. blogumda da yanıt verim sana bilmiyorum okudun mu.

    ama mimi yanlış anlamışsın sen.
    hiç mi yok hayatında tanışıp sohbet etmek isteyebileceğin bir yazar, bir sanatçı filan, geçmişten veya günümüzden.
    :)

    YanıtlaSil
  4. İnsan inanamıyor, küçük alanların harika yerleşimleri.

    YanıtlaSil
  5. çok kullanışlı görünüyor..ben masa ve sandaliyelere bayıldım...sevgiler

    YanıtlaSil
  6. sevdiğim tarz bu işte.
    unutmayım.
    :)

    YanıtlaSil