12 Ocak 2012 Perşembe

yatak odaları...


♥♥♥
fotoğraflar...
thewhitecompany,neptune...
.
.
.

8 yorum:

  1. Ay ilk resmi ve cati katinda olan yatak odasindan istiyorum..
    Deniz kenarindaki daha harika. Uful uful esen ruzgar harika deniz manzarasi...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Simdi o ilk fotograftaki yatakta yatmak vardi :)

    YanıtlaSil
  3. çok hoş renkler süper berrak ve temiz miss miss:)

    YanıtlaSil
  4. Ben bugünlerde çalışma köşesi-odası hayal ediyorum. Bununla ilgili ufkumu açın biraz, lütfeeen :))

    YanıtlaSil
  5. İlk fotograf, tamda çok üşürken ısıttı içimi valla :) nasıl hoş bir görüntü bu..

    YanıtlaSil
  6. Ne güzeller, hepsinde bir sakinlik, rahatlık... Çok beğendim...

    YanıtlaSil
  7. İlk oda kesinlikle benim olmalı :))

    YanıtlaSil
  8. bayıldım yatak örtülerine...
    süper..
    chfashiontrend@blogspot.com

    YanıtlaSil