27 Ocak 2012 Cuma

çatı katı...

♥♥♥
fotoğraflar...buradan...

.
.

16 yorum:

  1. bayilirim cati katlarina :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel de manzara da süper, ormanı görüyor ev!

    YanıtlaSil
  3. çok guzel sıcacık duruyor...

    Lakin ben su yukarıdakı camların nasıl temızlendıgıne takılmış durumdayım.
    Ben de olsa o camlar bez elimde gezer dururum her sabah: )

    YanıtlaSil
  4. huzur akıyor resmen resimlerden :)

    YanıtlaSil
  5. okul yıllarımda hep çatı katında yaşıcam diye hayaller kurardım:) aklıma düştü bu güzelim görsellerle be hâlâ hayallerimi yaşayamadım:(

    YanıtlaSil
  6. genç olup böyle çatı katında yaşamayı nasıl isterdim:(

    YanıtlaSil
  7. sıcacık bir ev...bayıldım.

    YanıtlaSil
  8. Huzur verici, sıcak manzara da harika..

    YanıtlaSil
  9. Burda yaşamak huzurlu olurdu..

    YanıtlaSil
  10. çatı katları pek benim favorim değil -di! :)

    YanıtlaSil
  11. Yine hepsi de çokk güzell.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. Çok hoş görünüyor...

    YanıtlaSil
  13. bu çatı katı benı benden aldı!!!

    YanıtlaSil
  14. insanın evini baştan çizip yapası geliyor...

    YanıtlaSil
  15. Şömineye bayıldım :)Sıcacık bir ev :)

    YanıtlaSil