9 Ocak 2012 Pazartesi

...bir...ev....

♥♥♥
fotoğraflar...buradan...
.
.
.

9 yorum:

  1. İlk fotografta oda çok modern ve şık ama kanepeyi pek begenmedim ben. İkea tarzını severim ama bu kanepe bu odada çok emanet kalmış. ama rengi hoş.Belki başka bir model olsaydı daha güzel olurdu gibi geldi.
    Evin renkler çok iç açıcı ve dingin.çok guzel secilmiş cidden. mutfağa da bayıldım.
    Paylaşımın için teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
  2. Bunları gördükçe sadece bir Ev diyomiyorum. Her ayrıntısıyla o kadar yaşanılası mekanlarki..

    YanıtlaSil
  3. iy güzel herşeyde ben o tekli yatağın boyuna takıldım,ne kadar uzunnnn:)

    YanıtlaSil
  4. aynurcuğum,
    o kötü günden sonra,
    açılsın için açılsın:)
    *
    bluestyle,
    ben teşekkür ederim,
    kanape konusunda haklısın:)
    *
    aslı,
    :))
    *
    pembebakteri,
    hahaha...hiç dikkat etmemiştim buna...


    sevgiler hepinize.......

    YanıtlaSil
  5. BEN HEP BEYAZ VE KUM RENGİNİ BİR AADA SEVMİŞİMDİR :))
    hİÇ İTİRAZIM YOK !!

    SEVGİLER HERKESEEEE.... :)

    YanıtlaSil
  6. Ne kadar ferah ve huzur dolu bir ev :) mutlu yıllar Cepaynası'm...

    YanıtlaSil
  7. Tamda benim tarzim ilk fotograflar!

    YanıtlaSil
  8. beyaz aşkına süper ötesi sade, doğal, iç açıcı ama insan oturmaya korkar beyazın üstüne ya da ayy kahve mi döker miyim ay çay damladı mı ben tırlatırım:)) yine de çok sevdim ;)

    YanıtlaSil