7 Kasım 2011 Pazartesi

.......



fotoğraflar...buradan...
.
.
.

6 yorum:

  1. canım pembe çiçekli yatak örtüsü hafiften gözüküyo sondan bi önceki karede ona ben bayıldım : ) Öyle güzelki çiçekleri!
    Bayramın kutlu olsun canım

    YanıtlaSil
  2. cok keyifli, neseli ve yasayan bir ev..

    YanıtlaSil
  3. Aranılan şeylerin çabucak bulunacak bir ev, her şey şeffaf :)

    YanıtlaSil
  4. merdivendeki asili kravatlar ,mutfaktaki koyun,yatak odasindaki renk cümbüsü ve her telden koltuklariyla oldukca ilginc bir ev,cok döküntülü görünsede ben seviyorum rahat odalari,hosuma gitti,sevgiler iyi bayramlar size...

    YanıtlaSil
  5. Koyunu hiç mi hiç beğenmedim (:

    YanıtlaSil
  6. Blogdaki fotoğraflara bayılıyorum. Hepsi ne kadar da kendine özgü. Ve biliyor usun yeni evim için ipuçları alıyorum:)

    YanıtlaSil