29 Eylül 2011 Perşembe

detaylar...detaylar...





fotoğraflar...buradan....

.
.
.

14 yorum:

  1. bu kadar detay beni sıkar :) sade ve şık olmalı..
    sevgiler cep aynacım..

    YanıtlaSil
  2. en çok yatak odasının duvarındaki terlik detayını beğendim..
    doğrusu ben daralırım bu kadar dolu ve detayı bol evde:)

    YanıtlaSil
  3. hepsi birbirinden guzel, ozellikle ilk resimdeki puf puf koltuklara kivrilip elimde cay veya kahve kitabima dalmak isterdim :)

    YanıtlaSil
  4. Bu evde yaşanmışlık var, zamanla birikmiş bir sürü ürün çok güzel yerleşmiş her bir yere. Her karesi hoşuma gitti. Ben duvarları doldururken sıkılıyorum, fazla boşluk var duvarlarımda, geniş, sanki biraz renklerle bölünmeli gibi ama kira evinde de istediğin değişiklikleri yapmak pek mümkün görünmüyor bana:)

    YanıtlaSil
  5. hayatın her satırı sıkıştırılmış mekana..
    böyle yaşayan evlere hayranım :)

    YanıtlaSil
  6. Nasıl da kendine özgü. Çalışma köşesi çok cezbedici. Tam sonbaharın yaşanacağı bir ev, bayıldım.

    YanıtlaSil
  7. duvarlar filan çok kalabalık geldi bana da :))

    ne zaman burdan fotoğrafları görsem evdeki tüm eşyaları atıp tek tek yenilerini alasım geliyo :)

    YanıtlaSil
  8. cok dekorasyon var biraz kalabalik daha sadelik ten yanayim ben

    YanıtlaSil
  9. hani duvarlarda öyle birkaç çerçeveden çok hoşlanırım da bu duvar diye birşey bırakmamış Cepaynam
    gerçi annem sağolsun o bir iki çerçeveyi bile istemiyor ya :))
    hele o kalın çerçeveler pek şık değilmiş gibi geldi bana

    YanıtlaSil
  10. İlk resimdeki koltuklar ve sanırım 7. resimdeki o beyaz dolap, çok şık cidden:)

    YanıtlaSil
  11. Detaylar detaylar....beni benden alan detaylar ...

    YanıtlaSil
  12. her detay ayrı bir yasanmışlık taşıyor,karışık ama güzel bir ev

    YanıtlaSil
  13. Detaylar güzel ama fazla olunca benim gözüm yoruluyor tercihim sade şıklıktan yana:))

    YanıtlaSil
  14. yeşil duvarlı minik mutfağa aşık oldum oyyyy oyuncak ev gibi...

    YanıtlaSil