25 Ağustos 2011 Perşembe

benim 'N'lerim:)




blog açmadan önce iyi bir blog takipçisiydim...
çoğu zaman yorum yazamasam da,
uğrayıp çıksam da hala öyleyim...


sıkça konuk olduğun bloglarda neyi seviyorsun?
...derseniz,
bir çırpıda ifade edemeyebilirim...

ama hoşlanmadığım şeyleri,
hemen sayabilirim...

-koyu renk,okuması zor sayfalar...(evet...beyaz ve aydınlık mekanları severim)

-günlerce güncellenmeyen sayfalar...(özellikle sevdiğim bloglarda gidip gidip aynı sayfayı görmek...evet maymun iştahlıyım...)

-konu başlığını verip,devamı için tık bekleyen bloglar...(evet ...tembelim)

-durmadan çekiliş yapan,hediye veren bloglar...(zorlanmaya gelemem)

-zorla açılan kalabalık sayfalar...(evet...sabırsızım)

-2-3 günde bir kapatıyorum diye beni korkutan bloggerlar...


işte bu hoşlanmadığım durumları yapmamaya çaba harcıyorum bloğumu açtığımdan bu yana:)

ve....bu çaba...
bana 'en güncel ' ve 'en iyi tasarım' payesi getirdi:)

sevgili CWRM ve

sevgili springoss...çok teşekkürler ikinize de:)


gelelim benim 'N'lerime......

en iyi tasarım....................pembeyastık ve cafenohut

en güncel blog....................bence de cepaynası:)))

en çok kendini anlatan......çılgınmevdoş

en akıcı yazan....................aslısın ve sazan ve mevsimlerden roma

en çok güldüren.................syrakusa (en çok şablon değiştiren de syrakusa) ve judy

en aşık.................................stuven ve pilli petro

en çok eleştiren..................uyuzcadı

en bilgilendiren...................mevsimlerden roma ve dekorguru

en aranan............................inciçiçeği(hergün telefon ederim:P)

en özlenen...........................minimalist

en becerikli.........................banuca ve nedret


(Her türlü soru, istek ve şikayetlerinizi birinceses@gmail.com adresine mail olarak atabilirsiniz. Ayrıca soru sormak için Formspring hesabımı, kısa yorumlarınız için deTwitter hesabımı kullanabilirsiniz. Mim ay sonuna kadar devam edecek ve bayramın ilk günü Blogger N'lerini seçmiş olacak. (Bu kısmı yazdığınız yazıların altına kopyalarsanız çok memnun olurum.)

17 yorum:

  1. süper yazmışsın hazetmediğin şeyleri,belki bazı bloggerlar okur buradan diye yazıyorum ben her gün düzenli blogları takip ederim herkes herseyden bahsedebilir keyfine göre ama sunu okudugumda tepem atıyor 'içimden hiç yazmak gelmiyor' o zaman yazma bende onu okuyup sinirlenmeyeyim:)))

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle sizin gibi zevkli biri tarafından bloğumun en iyi tasarıma sahip bulunması nasılda mutlu etti beni, çoook teşekkür ederim. Sizin gibi usta bloggerların yanında ben daha çoook yeni yetmeyim:)

    Ve hoşlanmadıklarınız listesine kesinlikle katılıyorum...

    Şimdiden İyi bayramlar, çok öpüyorum sizi.

    YanıtlaSil
  3. bayıldım yanıtlarına güzelim, heee en çokk aranan bazen 2 den fazla, seni seviyorum:))

    YanıtlaSil
  4. hoşlanmadıkların kısmına kesinlikle katılıyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Ilk kisma cok guldum ve cok hak verdim;)
    Secimlerin ve eklemelerin de cok guzel! Yeni bloglar kesfetmek daha da guzel;)

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkür ederim:)) Hoşuma gitti beni becerikli bulman:)) Bir havalara mı girdim ne?:)))

    YanıtlaSil
  7. Ay ay ay, ben de şımardım iyice şimdiii:)) Cep Aynam, çok mutlu olduuuum :)

    YanıtlaSil
  8. benim blogda da en muhteşem görsellerde N seçildiniz. bilginize :)

    YanıtlaSil
  9. En tembel blog: Ojeliparmaklar :)

    YanıtlaSil
  10. ben en aşık olmuşum ya aslında en bedbaht kategorisi açıp beni oraya koymaları lazım :DD

    teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  11. Sevdiklerinle ve Gönlünce geçireceğin güzel bir bayram diliyorum esenkal..

    YanıtlaSil
  12. Sevgili Cepaynası, enleriniz arasında en bilgilendirici blog kategorisinde yer aldığımızı görmek bizi memnun etti. Çok teşekkür ediyor ve bu vesileyle bayramınızı kutluyoruz. İyi bayramlar ve iyi tatiller....

    YanıtlaSil
  13. Mim'e katıldığın için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil