9 Mart 2011 Çarşamba

çizgi roman-dan...






fotoğraflar: notonthehighstreet...

17 yorum:

  1. süper olmuş. bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. İyi de ben bunları okumaktan doğru dürüst oturamam ki :)

    YanıtlaSil
  3. çok eğlenceli özellikle çocuk odaları için düşünülmüş sanırım..
    ruhu çocuk olanları da unutmamak lazım tabi :)

    YanıtlaSil
  4. çok güzeller acaba bizde yapabilir miyiz ki:)

    YanıtlaSil
  5. çok güzel görünüyorlar:))

    YanıtlaSil
  6. Çok sempatik olmuşlar . keşke yapabilmenin bir yolunu bilseydik:)

    YanıtlaSil
  7. Çok eğlenceli!Biz komşumuzun evini örnek alırken millet yaratıcılıkta sınır tanımıyor.

    YanıtlaSil
  8. evde tahta askılar var. aslında deneyebilirim.

    YanıtlaSil
  9. ohhh özlemişim seni de, bu fotoğrafları da... nasıl iyi geldi Cepaynacım.. tekrar merhabaaa :)

    YanıtlaSil
  10. yorum yazabilmek için 1 saattir uğraşıyorum,sürekli hata veriyor...
    bu ortamda yazdığınız bu yorumlar benim çokkkkk kıymetli...teşekkürler sevgili arkadaşlarım,teşekkürler:)


    depresif...
    ben de:)
    *
    ebruli günce.
    :))) eee...okuyup bitirdikten sonra ,oturursun sende:)
    *
    emine,
    beyaz bir mutfakta,beyaz masanın etrafında böyle sandalyelerim olsun isterdim ben:)
    *
    aslı,
    :)
    *
    gök,

    sanırım yapılabilir,çok uğraştıracağı kesin:)
    *
    herbirrenk,
    bence de:)
    *
    elifinelizi,
    vardır yapmanın inceliği..

    *
    minimalist,
    beyaz masa etrafında düşünüyorum da:)
    *
    colette,
    gerçekten artık herşey tasarım için malzeme...her şey hayal gücüne kalmış:)
    *
    zeynep,
    askıdan başlamak akıllıca:) denersen paylaş lütfen...
    *
    defne,
    görsün,görsün:)
    *
    mügecim,
    merhaba,özledik seni:)


    sevgilerrrrr........

    YanıtlaSil
  11. böyle keyifli bir bloğa yorum yapmak da çok keyifli :)
    beyaz mutfak, beyaz masa ve bu sandayeler gerçek olsun öyleyse..
    kimbilir belki bir gün biz de konuk oluruz o sandalyelere.. :)

    YanıtlaSil
  12. oturup bunu düşünüyor ve uyguluyorlar ya söyleyecek söz bulamıyorum valla :))
    yaratıcı zeka bu olsa gerek...

    YanıtlaSil
  13. ne kadar şirinler..

    YanıtlaSil