8 Ocak 2011 Cumartesi

2 mim...

sevgili kardeşim inciçiçeğim mimlemiş beni...

beğendiğiniz reklam filmleri?
son zamanlarda en çok sevdiğim reklam bu olmuştu....
.




ama unutamadığım reklamlar da var...
örneğin "su satan çocuk"...
örneğin "doritos reklamı..."
örneğin "telsim-marka kalmadı ama-reklamı"


*
*
*
sevgili cellyy mimlemiş beni...

-kaç yaşındasınız: 51

-isminizin son harfi: E

-en sevdiğiniz renk: beyaz,kırmızı,siyah...her renk demeliyim belki de:)

-kilonuz: 50 (2 ay önce 57 idi)

-boyunuz:1.50(herşey 50 li:))))

-ailenin kaçıncı çocuğusunuz:ilk

-en sevdiğiniz şarkı:öyle çok ki...hangi birini sayayım...

-sizce esmer mi sarışın ? bu nasıl bir soru,cevabı neyi belirliyor anlamadım...bazan esmer,bazan sarışın:))(saçımdan bahsediyorum ben:P)

-sigara kullanıyor musunuz? yıllarca içtim,1,5 yıldır temizim:)

-alkol: bira,şarap,cin...ortamına göre elbette:)

-çayı fincanda ,bardakta içersiniz? şimdi cevabımı verince çayım gelmeli yanıma...bardak,fincan farketmez,çayım gelsin de:)

bu mimleri severek izlediğim,okuduğum tüm blog arkadaşlarıma sevgilerimle yolluyorum,isteyen cevaplasın...
.
bir de dileğim var,cevaplayan beni haberdar etsin::P
.
mutlu geçsin yarısı geçmiş olan haftasonunuz:))
.
.
.

2 yorum:

  1. teşekkürler canım, reklam şimdi benimde aklıma geldi çok hoş, benim annem....:))

    YanıtlaSil
  2. Cepaynacım : ) Sanada mutlu yıllar! Güzelliklerle dolu olsun inş.Bloglar buluşmasına hiç katıldığın oluyomu? Sevgiler, Hülya

    YanıtlaSil