22 Aralık 2010 Çarşamba

sıradışı askılar...

.
.














fotoğraflar:

15 yorum:

  1. dal, zincir bütünlemesi benim favorimdir:) bunu bir gün yapacağım galiba:)

    YanıtlaSil
  2. paylaşımların çok güzel:)bloğuma beklerim yılbaşı hediyem var:)

    YanıtlaSil
  3. başucundaki duvara asılı elbise askısı biraz korkutucu ama güzelmiş :))

    YanıtlaSil
  4. İyi ki başlık vardı.İlk fotoğrafı kolye zannederdim :))

    Yine hepsi birbirinden zarif..

    YanıtlaSil
  5. Bezen tek bir obje tek başına fark yaratabilir, bu askılar gibi...

    YanıtlaSil
  6. muhteşem güzel :)hele son ikisine bayıldım ...

    YanıtlaSil
  7. çok güzel; yaratıcılıkta sınır yokkk.

    YanıtlaSil
  8. Amsterdam'da birkaç evde perde niyetine camlara asmışlardı kıyafetleri. Bir taşla iki kuş resmen ^.^

    YanıtlaSil
  9. baş ucundaki elbise fikrini sevdim,diğerleri de çok hoş :)

    YanıtlaSil
  10. :))
    yatağın üstündeki harika :))

    YanıtlaSil
  11. vaayy çok değişiiikkk...hepsi birbirinden ilginç...

    YanıtlaSil
  12. evlenirlen sırf bana has olsun diye farklı askılar aramıştım ve bana çok gülmüşlerdi haksızmıyım ama nasıl güzeller:)

    YanıtlaSil
  13. aaa süpermiş bunlarr:)
    senin postlar neden bende görünmüyor acaba:(

    YanıtlaSil